برگزاری جلسه شورای دانشگاه بیرجند

۲۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۶ کد : ۲۸۷۷۵ اخبار دانشگاه اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۵۲۲
جلسه شورای دانشگاه بیرجند با حضور اعضای حقیقی و حقوقی روز چهارشنبه ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۳ در سالن جلسات شکوه شرق برگزار شد. تکریم و معارفه معاون اداری و مالی دانشگاه از نکات حائز اهمیت این نشست بود.
برگزاری جلسه شورای دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، جلسه شورای دانشگاه، با حضور اعضای حقیقی و حقوقی در سالن شکوه شرق برگزار گردید. در ابتدای این نشست، دکتر احمد لامعی، رئیس دانشگاه، با تبریک فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس، تلاش‌ها و همکاری‌ تمامی همکاران را برای برگزاری سال تحصیلی پرنشاط مطالبه نمود. دکتر لامعی با تأکید بر اهمیت تکریم، اجماع‌سازی و ارتباط با جامعه، به عنوان مفاهیم و موضوع‌های مورد تاکید مقام عالی وزارت، از خدمات صادقانه دکتر محسن عارفی، معاون سابق اداری و مالی دانشگاه، تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام جعفری با ذکر حدیث نبوی “من حرّم الرّفق فقد حرّم الخیر کلّه” بر اهمیت ایجاد ارتباط مهربانانه با دانشجویان تأکید کرد و گفت: “هر کس رفق و مدارا را از دست بدهد، کل خیر را از دست داده است.” در ادامه دکتر سیدسعید محمدی، معاون اداری و مالی دانشگاه، به پرداخت به‌موقع مطالبات همکاران و پرداخت‌های رفاهی اشاره کرد و گزارشی از وضعیت پرداخت امور رفاهی دانشگاه ارائه داد. وی پرداخت تمامی مطالبات مالی توسط دانشگاه را یکی از نقاط قوت این دوره مدیریتی برشمرد.

دکتر محسن عارفی، معاون سابق اداری و مالی دانشگاه، گزارشی کوتاه از دوره مدیریتی خود ارائه و از همکاران حوزه‌های اداری، مالی و عمرانی تقدیر کرد. همچنین دکتر سیدمرتضی موسوی، معاون دانشجویی دانشگاه، ضمن تشکر از خدمات دکتر عارفی و دکتر چهکندی، مدیر سابق دانشجویی، برای این عزیزان آرزوی توفیق کرد. در ادامه دکتر سیدجواد حسینی واشان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، گزارشی اجمالی از وضعیت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تحصیلات تکمیلی بیان و به تغییرات مهم آیین‌نامه استخدامی اعضای هیات علمی اشاره نمود. لازم به ذکر است دکتر محمد خراشادی‌زاده، مدیر برنامه و بودجه دانشگاه و خانم نرگس اسدالهی، مدیر مالی دانشگاه، به موفقیت دانشگاه در جذب کامل اسناد خزانه و بررسی وضعیت حق‌التدریس و دروس سرویسی اشاره کردند.

دکتر مهدی جهانی، رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، گزارشی از عملکرد واحد مزرعه در دو سال اخیر ارائه و دکتر مزگی‌نژاد، مدیر حراست، اهم موارد مربوط به شروع سال تحصیلی دانشگاهی را بیان کرد. شایان ذکر است دکتر محمدعلی بهدانی، عضو حقیقی شورای دانشگاه، به طرح برخی مسائل در حوزه کشاورزی پرداخت و دکتر حسین فرزانه پور، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، گزارشی از فعالیت‌های حوزه خود ارائه داد.

در پایان، برخی روسای دانشکده‌ها به بیان مسائل مربوطه پرداختند. از نکات قابل توجه این جلسه، تکریم دکتر محسن عارفی و معارفه دکتر سیدسعید محمدی به عنوان معاون اداری و مالی جدید دانشگاه بود.

کلید واژه ها: شورای دانشگاه تکریم و معارفه

آخرین ویرایش۲۸ شهریور ۱۴۰۳