نشست هشتمین آزمون علمی و بیست و نهمین المپیاد علمی- دانشجویی و مسابقات علمی- دانشجویی برگزار شد

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۳ کد : ۲۷۰۰۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۸۳۰
نشست معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و رئیس امور هدایت استعدادهای درخشان با مدیران گروه‌های آموزشی و اساتید راهنمای استعداد درخشان دانشکده ها و پردیس ها، روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه جاری در محل سالن بشارت برگزار شد.
نشست هشتمین آزمون علمی و بیست و نهمین المپیاد علمی- دانشجویی و مسابقات علمی- دانشجویی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این نشست دکتر سید جواد حسینی واشان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ولادت سرداران کربلا، امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع)، بر ضرورت ایجاد انگیزه و نشاط در میان دانشجویان تأکید و برگزاری رویدادهایی چون آزمون علمی، المپیاد دانشجویی را راه هایی برای ایجاد نشاط علمی در میان دانشجویان و فرصتی جهت بهره مندی از تسهیلات ویژه برای برگزیدگان این آزمون‌ها دانست. ایشان همچنین برگزاری مسابقات علمی- دانشجویی را فرصتی برای ایجاد تعامل بیشتر میان دانشجویان و جذب دانش آموزان برتر در دانشگاه دانست.
در این نشست دکتر سمیه حمیدی، رئیس امور هدایت استعدادهای درخشان، به تشریح فعالیت های صورت گرفته در راستای هدایت دانشجویان برای آمادگی در آزمون علمی و المپیاد دانشجویی و مسابقات دانشجویی و دانش آموزی پرداخت. اطلاع رسانی در خصوص نحوه برگزاری آزمون علمی در 8 اسفندماه و برگزاری المپیاد علمی دانشجویی در 31 فروردین از جمله محورهای این نشست بود. برگزاری مسابقات علمی دانشجویی-دانش آموزی از دیگر محورهای مطرح در این نشست بود. در این نشست مدیران گروه های آموزشی و اساتید راهنمای استعداد درخشان دانشکده ها و پردیس ها به طرح دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص محورهای جلسه پرداختند.

آخرین ویرایش۲۴ بهمن ۱۴۰۲