با حضور حاج حسین یکتا در دانشگاه بیرجند برگزار شد؛

نشست تبیین فرهنگی کنشگران خرد و اندیشه

۲۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۲ کد : ۲۶۷۵۰ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۳۱۴
نشست تبیین فرهنگی کنشگران خرد و اندیشه با حضور حاج حسین یکتا، روز سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ در دانشگاه بیرجند برگزار شد.
نشست تبیین فرهنگی کنشگران خرد و اندیشه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در نشست تبیین فرهنگی کنشگران خرد و اندیشه که با حضور چشمگیر دانشگاهیان خراسان جنوبی برگزار شد، حاج حسین یکتا، با ابراز خرسندی از حضور در جمع اساتید و دانشگاهیان، گفت: در شرایط وی افزود: برای هر میز و کلاس خون ارزشمندترین افراد جامعه شهدا ریخته شده است .حضرت امام خمینی(ره)فرمود:" معلمی شغل انبیاء است" یعنی شما مبعوث شدید به رسالت و هنگامی که کار انبیایی و الهی می‌شود اثر انسان سازی دارد.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران نقطه خاص از دنیاست که با تمام کشورهای دنیا تفاوت دارد در اینجا به تعداد شهدای کربلا ما هر روز در جنگ شهید دادیم. دشمن از زیارت قبر شهید حاج قاسم سلیمانی می‌ترسد و آن حرکت کور را انجام می‌دهد. وی به حرکتهای انجام شده بر علیه انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون اشاره کرد و گفت: پس از جنگ از ۱۸ کشور اسیر آزاد کردیم.
حاج حسین یکتا به انرژی معنوی و مذهبی موجود در منطقه شلمچه اشاره کرد و بیان داشت: حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) می‌فرمایند:" شلمچه قطعه‌ای از بهشت است. به گونه‌ای که بسیاری از دانشمندان نیز با حضور در این مکان به انرژی موجود در آن پی برده‌اند. وی ادامه داد:  اولین جنگ هیبریدی، ترکیبی، فکری و ذهنی را برروی کشور ما پیاده کردند. در فتنه قبلی زن زندگی آزادی را بپا کردند. جهاد فی سبیل الله و شهدای ما اقیانوس بی‌کران نعمت الهی هستند.
وی به فرمایشات حضرت آقا درباره رژیم غاصب صهیونیستی و فروپاشی این رژیم اشاره کرد و در بخش دیگری از سخنانش گفت: جهاد پیشرفت با تفکر جهادی و اینکه حرکت جهادی یعنی هجرت یعنی جهد و کوشش به همراه مبارزه است.
خیر مقدم و سخنرانی دکتر فرزانه‌پور، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند و پخش کلیپ فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر بخشهای این نشست تبیینی بود.

آخرین ویرایش۲۶ دی ۱۴۰۲