استارتاپ تخصصی زرناب در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود

۱۲ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۴ کد : ۲۶۵۷۰ اخبار دانشکده‌ها
تعداد بازدید:۹۷۴
جلسه شورای کارآفرینی، پیرامون برگزاری استارتاپ ویکند تخصصی حوزه کشاورزی، در روزهای چهارم و نهم دیماه ۱۴۰۲ به‌ترتیب در محل دانشکده کشاورزی و ساختمان مانا ۲ برگزار شد.
استارتاپ تخصصی زرناب در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، این جلسه با حضور دکتر محمد اکبری، رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه، دکتر ضیائی مسئول مرکز نوآوری و شتاب دهی دانشگاه، مهندس حسین شورستانی عضو شورای راهبردی زیست بوم دانشگاه بیرجند و مشاور کسب و کار، مهندس سید امیر حسن حسینی مدیرعامل شرکت تاوا جوانه سبز، ریاست دانشکده، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی ومسئول کارآفرینی و اعضای هیأت علمی پردیس برگزار شد. بحث و بررسی پیرامون چگونگی برگزاری یک استارتاپ ویکند تخصصی در حوزه کشاورزی، که به‌طور ویژه روی محصول زرشک متمرکز باشد، از جمله مباحث اصلی برگزاری این جلسه بود.
از آنجا که با حضور دکتر اکبری و سایر کارشناسان زیست بوم دانشگاه، جلسه دیگر مرتبط با این استارتاپ در 9 دیماه در مانا 2 نیز برگزار شده بود، مقرر شد در هفته اول اردیبهشت ماه سال آینده، یک استارتاپ تخصصی با عنوان زرناب برگزار شود. این استارتاپ ویکند در زمینه محصول زرشک خواهد بود.

آخرین ویرایش۱۲ دی ۱۴۰۲