به همت شرکت تاوا جوانه سبز با همکاری هسته کارآفرینی پردیس کشاورزی،منابع و محیط زیست، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان جنوبی و مربیان همتا برگزار شد؛

بازدید از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان جنوبی

۲۹ آذر ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۱ کد : ۲۶۳۸۱ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۶۵۵

 با هدف آشنایی دانشجویان نوورود با فضای آموزشی و امکانات مرکز تحقیقات بازدید از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان جنوبی در تاریخ ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۲ برگزار شد. در این بازدید دکتر جواد نوعی، مسئول کارآفرینی دانشکده کشاورزی، فاطمه علی آبادی و محبوبه الهامیان، کارشناسان مرکز مشاوره و سبک زندگی، سیدامیرحسین حسینی، سرمربی همتای پردیس کشاورزی و دانشجویان نوورود پردیس حضور داشتند.

در جریان این بازدید دانشجویان از ایستگاه تحقیقات و بخش‌های مختلف آن بازدید به عمل آوردند. در ابتدا مهندس آرزمجو توضیحاتی در مورد ایستگاه و بخش‌های مختلف آن، معرفی ارقام مختلف عناب و محصولات کشاورزی ارائه داد. در ادامه مهندس آذری و مهندس علی‌نژاد درباره بذر هیبرید، انواع آفات، تغییرات اقلیمی و تأثیرات آن، انواع بیماری‌ها، روش‌های تشخیص و درمان، انواع میکروب‌ها، انواع سموم و اصطلاح نباتات مباحثی را بیان کردند.

در پایان نیز سیدامیرحسین حسینی، سرمربی همتای پردیس، کارگاه پولسازی از گیاه کاکتوس آپونتیا را در محل اتاق کارگاه‌های مرکز تحقیقات کشاورزی برگزار کرد. 

 

آخرین ویرایش۲۹ آذر ۱۴۰۲