مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت:

نمایشگاه علم و فناوری ایجاد شده در دانشگاه بیرجند، پتانسیل و ظرفیت‌های جهانی دارد

۱۴ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۰ کد : ۲۶۱۳۹ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۹۵۸
دکتر حامد کرمی، مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سفر به استان خراسان جنوبی و بیرجند،(امروز سه‌شنبه ۱۴ آذر ماه سال ۱۴۰۲) از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجندبازدید کرد.
نمایشگاه علم و فناوری ایجاد شده در دانشگاه بیرجند، پتانسیل و ظرفیت‌های جهانی دارد

به گزارش روابط عمومی و ‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر حامد کرمی، مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که به دعوت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری به بیرجند سفر کرده است، از نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان خراسان جنوبی بازدید کرد.
وی در این بازدید که با حضور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و رئیس بسیج اساتید استان، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری و رئیس دفتر حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد از تمامی غرفه‌های حاضر در نمایشگاه دیدار کرد و در جریان اقدامات و دستاوردهای علمی و پژوهشی عرضه شده در این نمایشگاه قرار گرفت.
دکتر کرمی پس از بازدید نمایشگاه در جمع خبرنگاران حاضر شد و با خداقوت و تشکر از برگزار کنندگان این نمایشگاه گرانسنگ، گفت: نمایشگاه علم و فناوری ایجاد شده در دانشگاه بیرجند، پتانسیل و ظرفیت‌های جهانی دارد. مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، افزود: بخشی از این غرفه‌ها می توانند در سطح جهانی معرفی شوند و در کشورهای مختلف مشتریانی را جذب نماید.
وی به ظرفیت بی نظیر استان خراسان جنوبی در کشور و در جهان اشاره کرد و افزود: اداره کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جنبه حمایتی و پشتیبانی از تمامی دانشگاه‌ها دارد. دکتر کرمی بیان داشت: لازم است کارهای انجام شده در این نمایشگاه به تولید انبوه برسد تا مردم استان و کشور از این دانش بهره مند شوند.

آخرین ویرایش۱۴ آذر ۱۴۰۲