دیدار اعضای بنیاد حامیان با خانواده خیرنیک اندیش پروفسور بهفروز

۱۳ آذر ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۰ کد : ۲۶۱۰۳ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۸۵۰
اعضای بنیاد حامیان شامگاه یکشنبه ۱۲ آذرماه جاری در منزل مهندس احمد حاجی زاده یاد و خاطر خیّر نیک اندیش پروفسور محمد بهفروز را گرامی داشتند.
دیدار اعضای بنیاد حامیان با خانواده خیرنیک اندیش پروفسور بهفروز

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، این مراسم با حضور دکتر سیدسعید محمدی، رئیس دفتر حوزۀ ریاست، مهندس علیرضا صمدزاده، مدیرعامل بنیاد، دکتر خلیل خلیلی، دکتر غلامرضا زمانی، حاج علی اکبر فلاحی، ، مهندس سیدمحمدمهدی نوربخش، دکتر اسدا... زنگویی و خانم  بتول می‌خوش و  خاندان محترم بهفروز برگزار شد.
در ابتدای مراسم، دکتر خلیلی گفت: مرحوم بهفروز جزو اولین کسانی بود که سرمنشأ کار خیر در دانشگاه بیرجند شد که با حضور مجازی و نیّت خیرخواخوانه خود باعث شد انگیزه ای ایجاد شود تا  بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند به صورت رسمی شکل گیرد. 
وی همچنین یادی از دکتر سیدمرتضی نوربخش رئیس هیأت امنای بنیاد کرد که با حضور و نام خود باعث کارهای خیر بعدی در این مجموعه شد.
وی افزود: یکی از  اهداف بنیاد تعامل بین جامعه و دانشگاه است که تاکنون موفق بوده است به طور مثال آقای حاج علی اکبر فلاحی مالک کارخانجات فرزاد یکی از خیّرین بنیاد حامیان علاوه بر کمک به ساخت آزمایشگاه مهندسی برق و کامپیوتر و سه بلوک خوابگاهی متأهلین دانشجویی در حال ساخت، همواره از حضور دانشجویان و اساتید در کارخانه  استقبال می نماید که خیلی اهمیت دارد و همۀ این موارد یک زنجیره است که قالب بنیاد حامیان را شکل داده است.
 ایشان یادآور شد: بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند یکی از بهترین بنیادهای وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشد که اخیراً در گردهمایی گروه‌های جهادی دانشگاهی به عنوان بنیاد برتر انتخاب شد که این مهم با حضور مهندس علیرضا صمدزاده شتاب بیشتری گرفته است.
در این دیدار، دکتر نوربخش بیان کرد: مهندس حاجی‌زاده از اعضابی بنیاد حامیان و هچنین از بستگان خاندان بهفروز به عنوان نماینده حامی محترم نقش بسیار مهمی را ایفا کرد و باعث و بانی خیر برای دانشگاه بیرجند و زنده یاد بهفروز شد.
در پایان دکتر غلامرضا زمانی عنوان کرد: مرحوم بهفروز  با نیّت  خوب و همتی که داشت از حقوق جاری و ماهیانه خود تصمیم به ساخت خوابگاه متأهلین گرفت که بسیار ارزشمند است و از انسان های بزرگ  پروفسور بهفروز می باشد که تصمیمات بزرگی می گیرند و حتی باعث شروع و راه اندازی قوی یک بنیاد می شوند.

آخرین ویرایش۱۳ آذر ۱۴۰۲