تشریح نتایج سفر رئیس دانشگاه به تهران

۱۱ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۸ کد : ۲۶۰۴۵ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۸۲۱
دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند در سفر به تهران علاوه بر دیدار با وزیر علوم با معاون اداری و مالی، رئیس سازمان امور دانشجویان، مدیرکل برنامه، بودجه و تشکیلات وزارت و مدیر کل امور آموزش سازمان برنامه و بودجه دیدار کرد.
تشریح نتایج سفر رئیس دانشگاه به تهران

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر لامعی همزمان با حضور در مجموعه وزارت، با دکتر خطیبی، معاون اداری و مالی وزارت متبوع دیدار کرد. در این دیدار مکاتبات و درخواست های دانشکاه پیگیری شد. همچنین در دیدار رئیس دانشگاه با دکتر راحمی، مدیرکل برنامه، بودجه و تشکیلات وزارت وضعیت بودجه سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و انتظارات بودجه ای سال ۱۴۰۳ تبیین شد.
رئیس دانشگاه با حضور در سازمان برنامه و بودجه دیداری با دکتر خواجه سروی، مدیر کل امور آموزش سازمان برنامه و بودجه داشت. دیدار دکتر لامعی با دکتر خواجه سروی که با حضور دکتر داداش پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان صورت گرفت، دکتر خواجه سروی از سوی رئیس دانشکاه دعوت شد تا در آذر ماه بعنوان سخنران روز ۱۶ آذر به دانشگاه بیرجند سفر نماید. همچنین در بعدازظهر این روز دکتر لامعی در فضایی کاملا صمیمانه با دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دیدار کرد در این دیدار که زمان مناسبی را به خود اختصاص داد، رئیس دانشگاه درخواست‌های دانشگاه من جمله تکمیل خوابگاه متاهلین خیرساز و تجهیزات خوابگاهی را مطرح و مقام عالی وزارت نیز قول مساعد داد. دریافت هفت دستور از وزیر علوم و سهمیه مازاد جذب اعضای هیات علمی نیز از نتایج و دستاوردهای این جلسه بود.

آخرین ویرایش۱۳ آذر ۱۴۰۲