انتصاب مسئول امور پژوهشی پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست

۰۷ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۰ کد : ۲۶۰۰۴ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۷۴۸
براساس ابلاغی از سوی دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر مسلم رستم‌پور، عضو هیأت علمی گروه آموزشی مرتع و آبخیزداری به مدت دو سال به سمت مسئول امور پژوهشی پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست منصوب شد.
انتصاب مسئول امور پژوهشی پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر لامعی‌، رئیس دانشگاه در ابلاغی دکتر رستم‌پور، عضو هیأت علمی گروه آموزشی مرتع و آبخیزداری را به مدت دو سال به سمت مسئول امور پژوهشی پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست منصوب کرد.
در ابلاغ صادره از سوی رئیس دانشگاه به مسئول امور پژوهشی پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست آمده است؛ بنا به پیشـنهاد رئیس محترم پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست و تأیید معاون محترم پژوهش، فناوری و نوآوری دانشـگاه و نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به عنوان مسئول امور پژوهشی پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست منصوب می‌شوید. اطمینان دارم با اتکال به خداوند سـبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشـگاهی، منشاء خدمات ارزنده‌ای خواهید بود. 
دکتر رستم‌پور مدرک دکتری تخصصی خود را در سال 1392 در رشته مهندسی منابع طبیعی-مرتعداری از دانشگاه تهران کسب کرد.
لازم به توضیح است در نامه جداگانه‌ای دکتر لامعی در پایـان دوره انتصاب دکتر سیداحسان غیاثی در سـمت مسـئول امور پژوهشی پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست مراتب قدرشناسی و سپاس خود را از تلاش‌های مجـدانه و مثمرثمر ایشان اعلام کرد.

(رزومـــه)

آخرین ویرایش۰۷ آذر ۱۴۰۲