دیدار مسئول محترم بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی با ریاست دانشکده فنی و مهندسی فردوس

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰ کد : ۱۸۶۰۹ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۲۵۸۶

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، مسئول بسیج دانشجویی استان به همراه مسئولین بسیج دانشجویی شهرستان با ریاست دانشکده فنی و مهندسی دیدار کردند.

در این جلسه، دکتر تورانی ضمن تشکر از زحمات بسیج دانشجویی، به پتانسیل موجود در دانشکده برای تبیین جایگاه نظام اسلامی اشاره کرد و خاطر نشان کرد، همانطور که شهید والامقام؛ سردار قاسم سلیمانی؛ به زیبایی فرمودند "جمهوری اسلامی حرم است"، همگی باید در حفظ این حرم پای کار باشیم، دانشگاه محلی برای کادر سازی سربازان این حریم مقدس است. هر چه قدر ما و مجموعه بسیج در این زمینه فعالیت کنیم خیر و برکت آن به سرعت در جامعه رواج خواهد یافت.

در ادامه، مهندس زال حسینی؛ معاون اداری مالی دانشکده؛ به بیان گزارشی در مورد اقدامات انجام شده در حوزه بسیج دانشجویی پرداخت که از جمله ی آن می توان به برگزاری اردوی راهیان نور، مراسم زنده نگه داشتن یاد شهدا و ... اشاره نمود.

سپس مسئول بسیج دانشجویی استان؛ جناب آقای موسوی زاهد؛ از اقدامات انجام شده و همراهی مطلوب دانشکده فنی و مهندسی تشکر کرد و از پیگیری امور دانشجویی و خدمات دهی به این عزیزان در استان خبر داد. موسوی  زاهد تاکید کرد خدمات بسیج مربوط به تمامی دانشجویان بوده و هدف ارتقاء سطح فرهنگی جامعه دانشجویی است.

در انتها با اهدای یادبودی از سردار جبهه ی مقاومت از زحمات دانشکده فنی و مهندسی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

آخرین ویرایش۰۱ خرداد ۱۴۰۱